skip to Main Content

Splošni pogoji uporabe in poslovanja

Splošni pogoji uporabe in poslovanja spletnih strani www.sladki-dar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Lastnik in upravljalec spletne strani je podjetje Slaščičarna Sladki dar, Tomaž Rožman s.p., Veliki Ločnik 44, 1311 Turjak (v nadaljevanju: ponudnik). Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja ter ostale podatke podjetja),
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-naslov, telefonsko številko, spletni kontaktni obrazec),
  • osnovne/glavne značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dobavljivost izdelkov,
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve,
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • načine plačila.

Plačilo

Uporabnik plača naročeno blago:

  • plačilo po povzetju z gotovino ali kreditno kartico; ob dvigu ali dostavi blaga,
  • bančno nakazilo na podlagi izstavljenega predračuna ali plačilom prek ponudnika PayPal (www.paypal.com); pred dvigom ali dostavo blaga.

Stroški pakiranja in dostave so brezplačni pri nakupu nad 50,00 €. Pri nakupih do 50,00 € pa se zaračunajo stroški dostave v vrednosti 4,50 €. Možen pa je tudi osebni prevzem, ki pa je brez stroškov prevzema in/ali dostave – seznam prevzemnih mest najdete na naši spletni strani: Kontakt

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije ter samo do ponujenih krajev/mest, ki so ponujeni uporabniku pred oddajo naročila v spletni trgovini.

Cene

Vse cene izdelkov so izražene v evrih (€), ne vsebujejo DDV (DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena ZDDV-1, nismo zavezanci za DDV) in veljajo v trenutku oddaje naročila, ter nimajo vnaprej določene veljavnosti. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne najave. V primeru spremembe cene med obdelavo naročila, bomo kupcu omogočili odstop od nakupa in mu hkrati ponudili rešitev, ki bo nudila obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo z vsebino naročila). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Pridržujemo si pravico, da izjemoma delno ali v celoti odstopimo od naročila v primeru kadar naročenih izdelkov zmanjka in jih ni mogoče dobaviti v normalnem roku.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga v 2-3 delovnih dneh. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili.

Garancija in reklamacije

Kupec je dolžan takoj po prejetju blaga, blago preveriti za očitne napake. Če kupec ugotovi očitno napako, mora takoj o tem obvestiti ponudnika. V primeru da tega ne stori, ne mora uveljavljati nobene odškodninske zahtevke do ponudnika zaradi očitnih napak. V primeru očitne napake, lahko kupec izbira med zamenjavo blaga, znižanje prodajne cene ali vrnitev denarja. Ponudnik ni odgovoren za napake, ki so bile vidno povzročene s strani kupca.

Reklamacija se ne upošteva:

  • če ugotovimo, da je bilo blago poškodovano zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja kupca,
  • če zraven ni priložena kopija računa,
  • če so blagu odstranjene originalne etikete,
  • če so vidni znaki uporabe,
  • v primeru nakupa blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe.

Varnost

Lizin vrt uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Izjavo o varovanju zasebnosti in piškotih si lahko preberete na spletni strani: Izjava o zasebnosti

Back To Top